دانلود سریال
Beckham بکهام

46 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 35003
10
/
8.1
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال مستند Beckham (بکهام) به صورت رایگان
دانلود سریال مستند Beckham (بکهام) به صورت رایگان

خلاصه مستند Beckham

این سریال مستند از تکه ویدیو هایی است که قبلاً دیده نشده و صعود بی نظیر دیوید بکهام را از گذشته ای تاریک و طبقه کارگر تا رسیدن به ستاره فوتبال جهانی دنبال می کند…

 

عوامل ساخت سریال Beckham

مستند دیوید بکهام یک مستند سریالی چهار قسمته در ژانر بیوگرافی و ورزشی است. قسمت اول این مستند در روز چهارشنبه 3 اکتبر 2023 در نتفلیکس پخش شد. این مستند به کارگردانی فیشر استیونز و تهیه کنندگی برنده جایزه اسکار جان باتسک زندگی شخصی و حرفه ای دیوید بکهام را پوشش می دهد. این مجموعه مستند شامل مصاحبه های صریح با بکهام و همچنین دوستان، خانواده و همکارانش است.

 

عملکرد سریال بکهام

دیوید بکهام با گذشته ضعیف طبقه کارگر در شرق لندن، در دهه 1990 به منچستریونایتد پیوست. وضعیت او به عنوان یک مرد باشکوه که با اسپایس گرل ویکتوریا بکهام در رابطه بود، تغییر پیدا کرد. فکر می کنم می توان گفت که چه به این ورزش علاقه مند باشید یا نه، قطعا نام او را شنیده اید. برای دانلود سریال Beckham با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اما بکهام در 11 سالی که با یونایتد سپری کرد، به آنها کمک کرد تا به بهترین تیم فوتبال روی زمین تبدیل شوند، البته نه بدون ناکامی جدی، از جمله بازی بدنام فینال جام جهانی 1998 که در آن بکام با لگد زدن به دیگو آرژانتینی با کارت قرمز اخراج شد. سیمئونه، در نهایت منجر به شکست انگلیس شد. دیوید بکهام همچنین در مورد ازدواج 24 ساله خود با طراح مد ویکتوریا صحبت خواهد کرد که با او دارای چهار فرزند است.
بکهام به کارگردانی فیشر استیونز افسانه ای (و تهیه کنندگی برنده جایزه امی جان باتسک) یک مجموعه مستند چهار قسمتی جدید است که داستان درونی یک ستاره جهانی فوتبال که تبدیل به نماد فرهنگی شده را به ما ارائه می دهد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.