معرفی بهترین سریال های زمستان 2024

بهترین سریال های زمستان سال 2024

سال 2023 بدون شک یک سال عالی برای تلویزیون بود. از سریال هایی مانند The Last of Us و اسپین آف Gen V گرفته تا سریال های برجسته دیگری مانند سریال Foundation، سریال The Fall of the House of Usher و سریال The Wheel of Time که هر کدام نغمه خودشان را می خواندند، پخش شدند و حالا که سال 2024 فرا رسیده و فصل زمستان آن را سپری کرده ایم، دو فهرست از بهترین سریال ها به ترتیب پخش در زمستان و مورد انتظار ترین سریال های بعد از نوروز تهیه کرده ایم که امیدواریم از تماشای آنها در همراهی با سایت انیمه لیست لذت ببرید.

 

سریال Shogun

هیچ سریال جدیدی وجود ندارد که بیش از سریال شوگون مرا به هیجان بیاورد و با توجه به اینکه متاسفانه سال 2024 برای نمایش های جدیدی که به نوعی با برنامه های موجود مرتبط نیستند کم است،  این سریال نیز حتماً  باید در رادار شما باشد. بر اساس رمان جیمز کلاول فقید، به تمام بازیگران در این سریال جذاب برای به دست آوردن قدرت تلاش می کند. این سریال نوعی از حماسه بالقوه در ژاپن است که بر اساس تریلر اولیه، از همین حالا عالی به نظر می رسد و حس واقعی بودن به آدم می دهد، حتی زمانی که شخصیت های آن خود را مدام در لبه خطر می بینند.

 

سریال True Detective: Night Country

به عنوان یکی از طرفداران ژانر معمایی و خود سریال True Detective، باید اعتراف کنم که همیشه کنجکاو بودم که اگر یک فصل از نگاه و دیدگاه یک زن روایت شود، سریال چگونه خواهد بود. به لطف این فصل از سریال کارآگاه واقعی: کشور شب، بینندگان و طرفداران سریال دیگر مجبور نیستند چنین چیزی را آرزو کنند زیرا به واقعیت تبدیل شده است. آخرین فصل از این گلچین جنایی، به نویسندگی و کارگردانی ایسا لوپز (کارگردان ببرها نمی ترسند)، که شورانر و تهیه کننده اجرایی نیز هست، این سریال حال و هوا و فضایی را به تصویر می کشد که در لبه ژانر های فراطبیعی و وحشت قرار دارد. در این سریال، کارآگاهان لیز دانورز (جودی فاستر) و اوانجلین ناوارو (کالی ریس)، زنانی پیچیده هستند که اگر می خواهند برای یافتن پاسخی در مورد چراییِ ناپدید شدن تیم ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال در انیس کاری از پیش ببرند باید با یکدیگر همکاری کنند و مشکلات خود را کنار بگذارند.

 

سریال Masters of the Air

فراتر از زمان زیادی که در انتظار این سریال نشسته ایم، این سریال قرار است داستانی همگام با جوخه برادران و اقیانوس آرام، دو تا از برجسته ترین و تحسین شده ترین مینی سریال های HBO داشته باشد. سریال Masters of the Air همان تهیه کنندگان را از استیون اسپیلبرگ گرفته تا تام هنکس و گری گوتزمن در اختیار دارد. با این حال، این تنها نیروهای پشت پرده نیستند که هیجانِ تماشای این سریال را ایجاد می کنند. با گذشت زمان از شروع تولید، چند ستاره  این فیلم تبدیل به داغ ترین بحث های صنعت سرگرمی عصر حاضر شده اند. از بری کیوگان گرفته تا آستین باتلر و انکوتی گاتوا که همگی از بازیگران خوش آتیه هستند. این سریال به جز نمایش های استادانه و گیرای جنگ هوایی، یک داستان واقعی را به شیوه ای بدیع به تصویر می کشد.

 

سریال Mr. & Mrs. Smith

با توجه به ماهیت این سریال، بازسازی فیلم سال 2005 با بازی برد پیت و آنجلینا جولی، این حس القا می شود که از شروع سریال تا زمانی که مشکلی پیش بیاید و کل ماجرا منفجر شود، فقط باید کمی صبر کرد. این سریال با یک کمدی تاریک، اکشن جذاب و عاشقانه های کمدی، همراه با بازیگران مهمان بسیار باحال که شامل پل دانو، جان تورتورو، سارا پالسون، پارکر پوزی، الکساندر اسکارسگارد و ایزا گونزالس می شوند، شما را یقیناً سرگرم خواهد کرد. این سریال درباره دو غریبه تنها (گلاور و مایا ارسکین) معروف به جان و جین اسمیت است که توسط یک آژانس جاسوسی مرموز با هم جفت می شوند تا به عنوان یک زوج متاهل ماموریت های پرخطر را انجام دهند و دنیا را می گردند درحالی که از احساسات یکدیگر خبر ندارند.

 

فصل دوم سریال Halo

انتظارات از این سریال بزرگ پس از پایان خیره کننده فصل اول Halo به پایان رسیده در فوریه امسال با بازگشت سریال برای فصل دومش، طرفداران متوجه می شوند که آیا مستر چیف جان-117 (پابلو شرایبر) هنوز واقعا خودش است یا هوش مصنوعی کورتانا (جن) تیلور هنوز در بدنش ساکن است، و همچنین متوجه خواهند شد که این موضوع چگونه بر روابط دوستانه اش تأثیر می گذارد. در حالی نمی خواهیم شما را از جزئیات فصل جدید خبردار کنیم، باید انتظار داشته باشید که John-117 در جستجوی Halo، یک سلاح بزرگ است که می تواند آینده بشریت را بسازد یا خراب کند، در حالی که از آن سو فرقه Covenant آماده حمله می شود. با وجود رمز و رازهای زیادی که در این میان باقی مانده است، پخش این فصل در اوایل سال باعث آرامش زیادی برای ما خواهد شد.

 

سریال Avatar: The Last Airbender

ساخت یک اقتباس لایو اکشن از یک سریال انیمیشنی دوست داشتنی کار خیلی دشواری است، اما اگر کسی بتواند آن را انجام دهد، نتفلیکس خواهد بود؛ کافی است به اقتباس One Piece 2023 نگاه کنید و در سال 2024 سریال آواتار: آخرین بادافزار را خواهیم دید که آنگ (گوردون کورمیر)، همان بادافزاری که نامش در عنوان آمده را دنبال می کند که پس از 100 سال خواب، توسط خواهر و برادری با نام های کاتارا (کیاونتیو) و سوکا (یان اوسلی) از یک بلوک یخ آزاد می شود و در اندیشه ی نجات این دنیال خیالی خواهد بود.

 

سریال The Walking Dead: The Ones Who Live

آه، ای مردگان متحرک. کاش می دانستیم که چطور پس از تبدیل شدنت به مرجع فیلم و سریال های زامبی ای و بعد از تماشای تو در فصل ها و سال های متمادی تو را ترک کنیم. خب، شعر کافی است. یازدهمین و آخرین فصل سریال واکینگ دد در سال 2022 با آخر داستانی که نشان می داد این صرفاً شروع یک شروع جدید است، به پایان رسید. از آن زمان به بعد، سریال The Walking Dead: Dead City شروع شد، که با وجود جفت شدن شخصیت های عجیب و غریب بدک نبود و سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را داشتیم که ثابت کرد بهترین است و حالا The Walking Dead: The Ones Who Live آمده که ریک گرایمز (اندرو لینکلن) و میشون (دانای گوریرا) را برای اسپین آفی از سری اصلی بازگردانده است.

شما عزیزان می توانید جهت دانلود برترین سریال های زمستان 2024 به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای این سریال ها با زیرنویس فارسی لذت ببرید.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)