دانلود سریال
Vikingane

3194 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 20K
10
/
7.7
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Vikingane
دانلود سریال Vikingane

خلاصه داستان سریال Vikingane

با آنکه نام این مجموعه تلویزیونی بنا بر نام وایکینگ ها انتخاب و نوشته شده، می توان به راحتی حدس زد که درون آن چه می گذرد. سریال Vikingane بر اساس زندگی جمعی این افراد نوشته و به تصویر کشیده شده است. اگر به وایکینگ ها و سبک زندگی آن ها علاقه دارید، بهتر است این مجموعه را از دست نداده و از آن غافل نشوید. وایکینگن که نسبت به دیگر مجموعه های با این سبک تفاوت دارد، داستان این افراد را به تصویر می کشد که در 790 سال پس از میلاد، به زندگی پرداخته اند. این چندین سال، به نظر بسیار زیاد می رسد. 

 

سریال وایکینگ ها

روایت کلی آن، در مورد داستان های ریزی است که در هر قسمت به وجود می آیند. وایکینگ ها که به صورت دسته جمعی با هم زندگی می کنند، در سریال Vikingane شرایطی دارند که نمی توان به راحتی، آن ها را حدس زد. 

محل زندگی آن ها در دهکده ای کوچک است. آن ها در این دهکده کوچک، هر روزه داستان های بسیاری را رقم می زنند. می توان از بازی کردن آن ها با یکدیگر به عنوان یکی از این ماجرا ها نام برد. وایکینگ ها در دهکده کوچک شان، همه روزه به مسابقه ای می پردازند که واکینگن نام دارد. این مسابقه با اتفاقات بسیاری همراه است. 

 

سریال Vikingane

این مجموعه تلویزیونی که ژانر های کمدی و درام را در خود جای داده، محصولی از کشور نروژ بوده و به زبان های نروژی و انگلیسی تولید شده است. جان ایور هلگاکر و جونز تورگرسن، از کارگردانا این سریال هستند. وایکینگن مجموعه ای است که بسیاری از افراد، پس از تماشای چندین قسمت اولیه آن شوکه می شوند. 

دلیل این تعجب را می توان در کمدی بودن آن جست و جو کرد. بسیاری از فیلم و سریال هایی که با این مضمون ساخته می شوند، بر خلاف وایکینگن، بسیار جدی بوده و ژانر های دیگری را در خود جای می دهند. می توان از Silje Torp، Trond Fausa، Kåre Conradi و Nils Jørgen Kaalstad به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در وایکینگن نقش آفرینی کرده اند. 

تمامی این بازیگران توانستند نقش خود را به خوبی بازی کرده و با شخصیت اصلی داستان اخت بگیرند. Vikingane، دارای سه فصل است که هر فصل، شش قسمت را در خود جای داده است. به صورت کلی می توان تعداد قسمت ها را 12 قسمت دانست. 

وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از آن در سال 2016 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Vikingane

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی که با نام وایکینگن شناخته می شود، توانست در سایت IMDB امتیاز 7.7 را کسب کند، دیگر جای بحثی باقی نمی ماند. این سریال توانست بنا بر نظر مثبت بسیاری از بینندگان و بازخورد خوب آن ها، در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

 Vikingane را می توان در دسته مجموعه هایی قرار داد که با 19.106 رای مثبت، در بهترین رده قرار گرفت. اگر به دنبال سریالی کمدی با امتیاز بالا هستید، بهتر است وایکینگن را تماشا کنید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.